Rok 2017 – 2.turnus

1 . a 2. den

Dnešním dnem nám oficiálně začal 2. turnus našeho tábora. Včera i dnes se děti hlavně seznamovaly.
Stihli jsme ještě mnoho dalších aktivit jako projet se na raftech, poznat okolí našeho tábora a mnoho dalších věcí.

3 . den

Po snídani přišly na řadu štafety, kterých se zúčastnili i vedoucí, kteří chtěli dětem ukázat že ani oni nejsou dokonalí. Dnes po obědě se hrála naše první celotáborová hra. Oddíly hledaly jednotlivé indicie. Díky těmto indiciím poznaly státy či světadíly, které v příštích dvanácti dnech navštíví.

4. den

Naše Cesta kolem světa dnes odstartovala v Africe. Dnes jsme děti vzali do lesa, aby si ulovily z rezervace zvířata. Zvířata která ulovila následně po večeři musely přepravit s sebou do bezpečí. Neměli to jednoduché, protože jim v cestě stálo mnoho překážek. Po poledním klidu se nám děti šly vykoupat do bazénu. A teď už se těší na další dobrodružství.

5.den

Dnešní dopoledne bylo věnováno sportovním aktivitám, které měly naše cestovatele připravit na pobyt v divoké Africe. Protože dnešní odpoledne bylo téměř tropické vedro veškeré naše aktivity se odehrávaly okolo bazénu. Například výcvik potápění s kyslíkovou bombou. V podvečer jsme se odebraly do lesa, kde jsme pozorovali divokou zvěř. A po návratu do tábora jsme měli zaslouženou diskotéku, kterou si jak velcí tak i malí cestovatelé opravdu užili.

6. den

Dnešním dnem jsme na chvilku navštívili Severní pol. Některé disciplíny měly prověřit zdatnost polárníků. Přípravou věcí na cestu to začalo a táborovým ohněm končilo ….těšíme se na návštěvu další země…

7. den

Dnes jsme se probudili na Madagaskaru. Den jsme začali výrobou masek, vlajek a darů. Po obědě jsme měli soutěž „Boj o vlajku“ kterou mají všichni moc rádi.
Den vyvrcholil noční návštěvou kanibalů, kde jsme osvobodili svoje kamarády ze zajetí šamana.

8. den

Včerejší den jsme strávili s vojáky Aktivních Záloh AČR, které nás naučili, jak si správně sbalit batoh do lesa. V lese nám pomohli postavit přístřešky, abychom s nimi mohli přespat v lese. Také nám ukázali zbraně, které používají a mohli jsme si na ně i sáhnout. Dětem se to moc líbilo a byly z toho nadšené. Ještě nás naučili, jak zavolat na záchranku a jak s nimi správně komunikovat. Teď už by děti uměly zachránit svého kamaráda, kdyby se mu náhodou něco stalo. K obědu jsme si uvařili polévku a ochutnali vojenský guláš. Večer se zpívalo u táboráku a celý den jsme si moc užili.

9. den

Dnes ráno jsme se vrátili z povedeného přespání v lese. Dopoledne jsme se před deštěm schovali do táborového kina a čekali na rodiče, kteří se na nás přijeli v rámci návštěvního dne podívat. Odpoledne bylo volnější, aby si naši cestovatelé mohli odpočinout po náročném dni. Po večeři vyrazili oddíly na rafty a dopluly do Koloděj a zase zpět.

10. den